שיעורים פרטיים, קבוצות למידה ומרתונים למבחנים בגדרה

שיעורים פרטיים, קבוצות למידה ומרתונים למבחנים בגדרה

החל משנת 2016, מטיק מפעילה בבית ספר דרכא רמון, מרכז למידה במקצועות מתמטיקה ואנגלית. אנו מציעים לתלמידי רמון ולתלמידי בתי ספר אחרים – שיעורים פרטיים, שיעורי תרגול, מרתונים וסימולציות לפני בחינות וקורסי קיץ. כדי להתאים את הלמידה לכל תלמיד באופן אישי אנו בונים תכנית לימודים אישית על בסיס אבחון צורת החשיבה של התלמיד.
עם שיטת הלימוד של מטיק התלמידים מגיעים להישגים גבוהים ורוכשים מיומנויות למידה.

למה כדאי ללמוד במטיק?

  • אבחון אישי המתבצע לכל תלמיד לאיתור צורת החשיבה שלו ודרך הלימודית האפקטיבית עבורו.
  • פועלים בשיתוף פעולה פדגוגי עם צוות מורי בית הספר וכך נשארים תמיד מעודכנים בחומרי הלימודי, מועדי המבחנים ומצבו האישי  של התלמיד.
  • צוות מורים אקדמאי, צעיר, מיומן ומנוסה בלימוד תלמידי תיכון וחטיבות ביניים.
  • שיטת לימוד המתמקדת בתרגול ושיפור הרגלי למידה ומיומנות במטרה להביא להצלחה בלימודים.
  • מחיר הגיוני להוראה פרטית איכותית שמובילה לתוצאות בקרב התלמידים.

מסלולי הלימוד:

  1. שיעורים פרטיים במתמטיקה ובאנגלית: שיעורים אחד על אחד עם מורה פרטי לתלמידים שמעוניינים לסגור פערים או ללמוד נושא מסוים.
  2. שיעורים פרטיים בזוגות: לימוד של שני תלמידים באותה רמה שרוצים לקבל עזרה והדרכה בנושא מסוים.
  3. קבוצות למידה במתמטיקה ובאנגלית: לימוד בקבוצה קטנה של 3-6 תלמידים עם מורה מיומן ומקצועי כאשר כל תלמיד מתקדם בקצב שלו לפי תכנית הלימוד שלו.
  4. שיעורים פרטיים בקיץ: הכנה ללימודים בשנה הבאה לתלמידים שרוצים להכין את עבודות הקיץ, לסגור פערים או להתכונן למבחן מעבר.
  5. בנק שעות: ניתן לרכוש בנק שעות לשימוש לפי הצורך, לאחר הרכישה התלמיד מקבל לינק למערכת הלימוד שלנו ויכול להשתבץ בעצמו למערכת השיעורים שלנו על בסיס מקום פנוי.

המורים הפרטיים בגדרה

למורים הפרטיים של מטיק יש מוטיבציה רבה לייצר אצל התלמידים למידה אפקטיבית ולהביא אותם למיצוי היכולות שלהם בלימודים. צוות המורים שלנו הם אקדמאים, מקצועיים ובעלי ניסיון רב בלימוד מתמטיקה ואנגלית. כל מורה פרטי עבר הכשרה ארוכה במטיק הכוללת מבדקי ידע, הדרכות על לימוד אפקטיבי והתלמדות עם מורה פרטי מנוסה.

השאירו פרטים ונמצא לכם שיעור פרטי בגדרה:

תלמידים והורים מספרים:

השאירו פרטים ונמצא לכם שיעור פרטי בגדרה:

תלמידים והורים מספרים:

לפרטים נוספים ולתיאום פגישה